close

KODALINE_ALBUM_FINAL    

 

kodaline_2473544b

Kodaline是愛爾蘭的搖滾樂團,他們的歌都有種寂寞的感覺呢,聲調輕柔但又沉穩感覺十分令人安心呢。

 

 

這首是他們最新專輯Coming Up For Air》的The One

曾經偶然見面的兩人,在各自經歷了許多人生再一次相遇。

 

 

Tell me, tell me that you want me

 

說吧,跟我說你想要我

 

And I'll be yours completely, for better or for worse

 

我就會完全成為你的,無論最後是好是壞

 

I know, we'll have our disagreements

 

我知道,我們都有意見紛歧的時候

 

Be fighting for no reason, I wouldn't change it for the world

 

無緣無故吵架,但我是絕對不會改變的

 

Cause I knew, the first day that I met you

 

因為我知道,第一次和你相遇

 

I was never gonna let you, let you slip away

 

我就發誓絕不會讓妳走,讓妳離開我

 

And I still remember feeling nervous

 

而我還記得我總是忐忑不安

 

Trying to find the words to get you here today

 

試著用各種甜言蜜語把妳找來我這裡

 


You make my heart feel like its summer

 

妳讓我的心彷彿置身在溫暖的夏日

 

When the rain is pouring down

 

當烏雲密布、大雨滂沱時

 

You make my whole world feel so right when it's wrong

 

你就像一盞明燈,在我迷失方向時點亮了我的世界

 

That's how I know that you are the one

 

所以我知道,你就是我的唯一

 

That's why I know you are the one

 

我知道,你就是我的唯一

 


Life is easy to be scared of

 

在人生中單打獨鬥是很容易退卻的

 

With you I am prepared for what is yet to come

 

但有你作伴,我就什麼也不怕了

 

Cause our two hearts will make it easy

 

有我們兩人同心,天下就沒有難事

 

Joining up the pieces, together making one

 

就像是拼圖,一片一片拼湊起來合而為一

 

 

 

You make my heart feel like its summer

 

妳讓我的心彷彿置身在溫暖的夏日

 

When the rain is pouring down

 

當烏雲密布、大雨滂沱時

 

You make my whole world feel so right when it's wrong

 

你就像一盞明燈,在我迷失方向時點亮了我的世界

 

That's how I know that you are the one

 

所以我知道,你就是我的唯一

 

That's why I know you are the one

 

我知道,你就是我的唯一

 


When we are together you make me feel like my mind is free

 

當我們在一起時,妳讓我覺得沒有壓力、心是自由的

 

And my dreams are reachable

 

妳讓我的夢想一一實現

 

You know I never ever believed in love or believed one day

 

妳知道我從來不相信愛情,或是奢望著有一天

 

That you would come along

 

妳會走向我

 

Free me

 

打開我心中的枷鎖

 

You make my heart feel like its summer

 

 妳讓我的心彷彿置身在溫暖的夏日

 

 When the rain is pouring down

 

 當烏雲密布、大雨滂沱時

 

 You make my whole world feel so right when it's wrong

 

 你就像一盞明燈,在我迷失方向時點亮了我的世界

 

 That's how I know that you are the one

 

 所以我知道,你就是我的唯一

 

That's why I know you are the one

 

 我知道,你是我的唯一

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Kodaline The One
    全站熱搜

    小蝦米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()